People's Here
MeSNA.You?
::Snow Pink::
HeyYouSNA Story Twitter Facebook Follow Dashboard

...........
Friday, 19 April 2013 • 3:43 pm • 0 comments
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalamualaikum and hi ! See the picture, love love love love ! Kadang kadang letih dengan cinta, sakit hati dengan cinta, benci dengan cinta and blablabla lah.

Lepas balik kursus 4 hari lepas memang aku lain, lain segila gilanya. Mak perasan, aku jadi lebih pendiam, aku suka menyendiri dalam bilik, aku asyik layan perasaan and lagu dalam bilik sensorang. Dia dapat rasa aku ada masalah dengan ehemm. K -.-

Awak, tolong lah. Awak nampak saya lain lepas balik, then awak fikir saya curang kan? Awaaakkkk, kalau saya nak curang, saya tak perlu tunggu balik kursus pun, dari dulu saya boleh curang. Dalam hati ni ada awak je tau? Ada awak je, tau tau taaauuuuuu????!!! Huhh :'( Iloveyouuuuu, Iloveyou Mohd Farid bin Razak :*** Heee lepasni taknak gaduh gaduh macam semalam dah. Orang taknak hilang dia, kbyeee ^^



PASTFUTURE
Hello
Intro please?
Status:
I'm Yours =^.^= ♡
Thankyou waste your time here (ʃ⌣ƪ)



Ask Me
Ask me anything dear


Big Clap!
Thank You
"Don't remove this credit or I will make you shame!"
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: SNA